Mam taki trochę dziwny objaw w b18c4 podczas jazdy torowej po zrobieniu 2-3 kółek zaczyna się grzać, włączenie ogrzewania za bardzo nie pomaga, jest to o tyle dziwne, że po zjechaniu i pozostawieniu auta na wolnych obrotach trzyma dalej za wysoką temperaturę, jak chwilę tak popracuje na wolnych i zrobię przegazówkę to temperatura momentalnie opada na odpowiedni poziom.
Dodam jeszcze, że podczas normalnej jazdy i nawet bardzo ostrej jeździe po mieście nic się nie dzieje.
-termostat i płyn wymieniałem.
-chłodnicę raczej wykluczam, bo jak miałem 5g ze starą zapyziałą chłodnicą to objawy były trochę inne.
co to może być? uszczelka pod głowicą zaczyna padać? czy może zastosować termostat "tjuningowy"z wcześniejszym otwarciem? - ale raczej z oem otwarciem powinien dawać radę wg mnie.
jakieś sugestie ?